|
|
|||
|
|||
|
wat een heerlijkheid om de dag voor jezelf te hebben en te doen wat je wil doen op die dag.Overal tijd voor hebben.Ik werk partime en door het heen en weer reizen lijkt het wel fultime.
Door dat ik gescheiden bent moet ik gewoon voor mezelf de kost verdienen en het is best zwaar.Geniet er van zou ik zeggen !!!! Groetjes ANNEH |
|
|
|||
|
|||
|
Heerlijk om je verhaal te lezen!!! Eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik!!!
Ik vrouw van 26 jaar, zit nu ondertussen ook al heerlijk zo'n 3 jaar thuis en vindt het heerlijk!!! Lekker wandelen met mijn twee honden, het huishouden doen, tijd voor jezelf hebben, lekker in je vel zitten etc. Ik loop ook tegen zoveel onbegrip op in mijn omgeving!! Ga toch werken, je bent nog zo jong !!! zeggen ze dan Mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat ik thuis wil zijn en tevreden ben met mijn leventje zo. Maar al die moeders die bij school staan te wachten op hun kinderen en ook de hele dag thuis zitten en het huishouden regelen en de kinderen opvangen na schooltijd dat is dan geen probleem, want die zijn thuis voor de kinderen. En ik ben thuis voor de honden en voor mezelf en dat wordt gewoon niet geaccepteerd!! Nu ben ik mede door mijn vriend daar boven gaan staan en doe gewoon lekker mijn ding, maar vond het toch heel fijn om jou stukje te lezen. groetjes Cynthia |
|
|
|||
|
|||
|
Wat chynthia schrijft over moeders die wachten op het school plein op hun kinderen en dat dat wel okee wordt gevonden dat zij niet werken is een zeer onjuist beeld.Ben zelf thuisblijf moeder en heb twee kinderen.Ik werk niet.Vaak denkt men dat de man dan wel genoeg zal verdienen wat dus ook niet altijd het juiste beeld is.Ik wil graag werken maar wel de uren die ik kan.Mijn oudste heeft een autistische stoornis en daar gaat heel veel tijd inzitten waardoor ik gebonden ben aan tijden en regelmaat.
Daarbij geeft de regering van nu een negatief beeld over mensen die niet werken men moet volgens hun allemaal werken.Je stopt je kind maar in de opvang. Jettina geniet met wat je doet en waar jij je goed bij voelt dat is en blijft het belangrijkste gr ingrid |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik zou graag met je in contact komen! Ik schrijf namelijk een artikel over jonge huisvrouwen. laraaerts@mac.com |