Ga terug   Santé forum > Beauty

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 20 May 2006, 15:07
mijke mijke is offline
Junior Member

Standaard weight watchers

comic sans
Dag,

Ik las je vraag over ww. Ik ben er ontzettend enthousiast over daar het een verantwoorde manier is om en af te vallen en om op gewicht te blijven.
Ik ben bij 3 bijeenkomsten geweest en van dat genoeg omdat ik maar een paar kg kwijt wilde, wat erg snel ging bij mij. Inmiddels is het een soort leefstijl geworden en is het tevens ook een sport geworden. Je mag alles eten, maar vooral met mate. De punten opschrijven is in het begin heel belangrijk. Ik raad je ook aan om te bewegen, dan mag je weer extra punten tellen. Je zal er zeker geen spijt van krijgen, ook omdat het heel goed alleen thuis te doen is, ik moet je eerlijk zeggen dat ik die bijeenkomsten ook wat suf vond, maar ik spreek voor mijzelf natuurlijk!

Even een tipje:
Die cd-rom is heeel duur maar... op marktplaats staat iemand (zie kleding en schoenen, dan kies je voor uiterlijke verzorging en tik je weight watchers is) die cd-roms verkoopt voor 6,- euro, scheelt je geloof ik eh... 75,- euro. Het is misschien niet helemaal ok maar dat is ieders zijn verantwoording. Ik heb ook een cd-rom van hem en vond het erg leuk, in het begin. Trouwens, er staan veel andere spullen van de ww daar onder uiterlijke verzorging maar let op!!! Sommige boeken zijn uit het jaar nul en daar heb je niets meer aan, je moet dan echt de dingen kiezen die het puntensysteem hanteren.
Ga er voor en je zal zien dat het gewoon leuk is, is misschien wel het allerbelangrijkste!

Good luck, Mijke
Met citaat reageren
Oud 22 June 2006, 17:33
Sassie Sassie is offline
Junior Member

Standaard Doen!

Hallo

Ikzelf ben aan het WWen geslagen toen ik voor mijn borstverkleining aangeraden werd wat kilo's te verliezen. Met WW had ik eindelijk een manier gevonden die wel werkt. Het is nu 2 jaar geleden dat ik 'gestopt' ben. Gestopt met het bezoeken van de bijeenkomsten weliswaar, ik leef nog iedere dag volgens de WW principes om op gewicht te blijven en af en toe wat strenger als er weer wat af moet.

Het is niet alleen afvallen maar een nieuwe manier van leven...

Echt ik raad het iedereen aan die toch wat kilo's moet verliezen maar wel lekker wil blijven eten. Je leert gewoon keuzes maken!

GrtZ
Met citaat reageren
Oud 27 June 2006, 10:47
Karinvanhameren Karinvanhameren is offline
Junior Member

Stuur een bericht via MSN naar Karinvanhameren
Standaard

Hoi

Ik ben het helemaal met je eens dat WW geweldig is, het lijkt mij alleen heel frustrerend om zo op je eten te letten en telkens die punten te moeten tellen. Ik ben zelf sportfysiotherapeute en ik heb een bedrijf gestart met andere therapeuten,artsen en dietistes en wij zetten oa. produkten op de markt in de categorie gewichtsmanagement. Het enige wat de saunabelt veroorzaakt is dat je gaat zweten en daarom dus omvang verliest doordat je vocht verliest. Als u echt blijvend af wilt vallen dan kan u wat anders proberen. Deze produkten zijn zo hoogwaardig en daaron niet in de winkel verkrijgbaar vanwege het overschot aan produkten. Deze lijn bevat een produkt om af te vallen waarbij de vetcellen definitief worden verwijderd ipv leeggezogen. Bij het laatste krijg je nl dat jojo-effect als je weer terugvalt in het oude patroon. Dit komt doordat de vetcellen zich weer vullen. Het is 100% natuurlijk en bevat mineralen, aminozuren, chinese kruiden etc en het nivelleert je bloedsuikerspiegel waardoor je meer energie krijgt (het schommelen van bloedsuikerspiegel kost veel energie en je gaat er van snaaien) en de snaaitrek verdwijnt. Normaal gesproken krijg je ook een " slappe huid" als je afvalt. Maar dit produkt zet vetweefsel om in spierweefsel waardoor je huid strak blijft. We hebben heel veel tevreden klanten. Een voordeel is ook dat als u stopt u niet terug valt in oude eetgewoontes omdat je bloedsuikerspiegel gelijk blijft. U hoeft tijdens het gebruik van dit middel ook niet eetgewoontes aan te passen, door de kruiden gaat dat al vanzelf, u krijgt nl minder snaaitrek en gaat ook minder eten zodat uw organen daaraan gewend raken. Als u gratis een sample wilt proberen ben ik bereikbaar op c.p.vanhameren@zonnet.nl

Succes! Karin van Hameren
Met citaat reageren
Oud 27 November 2009, 14:21
StefJanssens StefJanssens is offline
Junior Member

Standaard Re: Weight watchers?

Meer informatie over de Weight watchers kan je ook op deze website terugvinden: http://www.ingelicht.be/weight-watchers-sc
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten