|
|
|||
|
|||
|
Wie heeft ervaring met liposculpture bij de buik?
Ik ben 1.70 en weeg 68 kilo. Sinds ik getrouwd ben ieder jaar een kilotje erbij dankzij het goede leven. Dat buikje zit me al jaren dwars, maar nu ik de 40 gepasseerd ben stoort het me steeds meer. Ik heb een goed figuur (maat 38) en als ik oplet met wat ik aantrek zie je er niets van. Maar ik wil graag strakke shirts aan. Dus overweeg ik liposculputure. Ik ben er al achter dat het in Belgie een stuk goedkoper is dan hier. Maar is het ook net zo goed? En hoe lang duurt het voordat je geen last meer hebt van de ingreep. Hoe lang moet je echt zo'n gekke broek aan. Hoe lang duurt het voor ik bijvoorbeeld weer kan paardrijden. Vorig jaar ben ik bij 3 verschillende klinieken geweest om me te laten voorlichten. Ook bij heel gerenomeerde, maar ik durf niet. |
|
|
|||
|
|||
|
ik zou ook wel zn buikcorec willen,maar het gewoon niet betaalbaar.ik heb zn rand onder der buik,bv waar ze een keizersnde maken daar dus , maar het scheelt je wel een kleding maat, als deze weg is. geld, ik wou dat ik het genoeg had, dan wist ik het wel, of weet iemand een mooie betaalbare aanbieding???/
|
|
|
|||
|
|||
|
is de beste beslissing die ik ooit heb genomen een buikwandcorrectie..heupbroeken..strakke truitjes.. alles kan weer en ja het is veel geld ca. 4000 euro, maar er kan geen vakantie of iets tegen op
|
|
|
|||
|
|||
|
Hoi Bam,
Ook ik ben mezelf aan het orienteren voor eventuele liposculpture. Mijn lengte is 1.68 en ben nu (helaas weer) 77 kg. Mijn streefgewicht is ca. 70 kg. Na 2 zwangerschappen heb ik een flinke buik over. Ik wil liever geen buikwandcorrectie en wil eens kijken of liposculpture. Ik ben er inmiddels wel achter dat Belgie veel goedkoper is. Kwalitatief gezien hoef je je ook geen zorgen te maken, het schijnen goede pc's te zijn. Je krijgt na de lipo (pl. verdoving met evt. een roesje) een "pak" aan die je 6 weken moet blijven dragen. Na de lipo dij je wel uit vanwege het vocht wat ontstaat. Definitief resultaat schijn je na 6 mnd. te zien. Overigens schijnt het zo te zijn dat de je geen vet meer terug krijgt op de behandelde plaatsen ! Groetjes, Citroen2005 |
|
|
|||
|
|||
|
Dat je geen vet terugkrijgt op de behandelde plaatsen is waar, Citroen2005, (..gek op Franse auto's of gewoon een fruitig typje..??
) maar als je wel aankomt na die tijd komt het vet op andere plaatsen terug! Het moet toch ergens gaan zitten.. Ikzelf overwoog lange tijd om 't vet van mijn dijbenen bovenaan weg te laten zuigen, maar juist 't feit dat je dus niet weet waar 't zich dan op gaat hopen heeft mij tegen gehouden. Ben doodsbang dat ik dan een heel raar figuur krijg. Of nooit meer aankomen natuurlijk, maar die garantie kan ik mezelf niet geven! |
| Sponsored Links |